<جوانان ووشوی ایران برای نخستین بار برسکوی قهرمانی جهان تکیه زدند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 387
نویسنده : کامران وزیری
 

جوانان ووشوی ایران برای نخستین بار برسکوی قهرمانی جهان تکیه زدندبه نقل از فدراسیون ووشو؛ هفتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان که از روز پنجشنبه با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۴۵ کشور به میزبانی برزیل و در شهر «برازیلیا» آغاز به کار کرده بود، بامداد دوشنبه به اتمام رسید.

در روز پایانی این رقابت ها، ۹ سانداکار ایران که به دیدار پایانی اوزان مختلف بخش دختران و پسران رسیده بودند، همگی با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا رسیدند.

این امر سبب شد تا تیم جوانان ایران در شب تاریخی خود در برزیل، علاوه بر رسیدن به عنوان قهرمانی در بخش ساندا، برای نخستین بار در مجموع 2 بخش تالو و ساندا با کسب ۱۱ مدال طلا، ۸ نقره و ۷ برنز، عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داده تا بار دیگر توان ووشوی ایران به رخ حریفان کشیده شود.

این برای نخستین بار است که تیمی به غیر از چین در مجموع دو بخش ساندا و تالو به عنوان نخست رقابت‌های جهانی دست می‌یابد.

 هنگ کنگ با کسب ۱۰ مدال طلا، ۴ نقره و ۸ برنز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و آمریکا با ۸ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز سوم شد. تیم‌های مالزی و چین نیز در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , ورزشی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ورزش ووشو ، ایران، قهرمان جوانان جهان , ,



بازدید : 388
نویسنده : کامران وزیری
 

احتمال ادغام 5 بانک نظامی در بانک سپه

بیش از دو هفته است که بحث ادغام بانک های نظامی شکل جدیدی به خود گرفته و مدیران عامل بانک های منتسب به نهادهای نظامی در جلساتی ادغام با یکدیگر را بررسی می کنند.

به گزارش ایران جیب به نقل از دنیای اقتصاد، ماه های پایانی سال گذشته بود که موسسه اعتباری ثامن به بانک انصار ملحق شد و برخلاف نظر بانک مهر اقتصاد، صحبت از الحاق این بانک به این مجموعه نیز مطرح شد.

همان زمان گفته می شد سایر بانک های نظامی نیز در مجموعه ای دیگر ادغام می شوند تا اینکه در دو هفته گذشته ورق برگشت و طرح جدیدی مبنی بر ادغام همه بانک های نظامی و بانک سپه مطرح شد و در حال بررسی مدیران این بانک هاست.

گفته می شود برخی از این بانک ها با این ادغام موافقت کرده اند. اگر این اتفاق عملی شود پنج بانک انصار، مهر اقتصاد؛ حکمت ایرانیان؛ قوامین وکوثر به بانک سپه ملحق می شوند تا نقش قدیمی بانک سپه مجدد احیا شود.


:: موضوعات مرتبط: نظامی , اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: ادغام 5 بانک نظامی, حکمت, انصار, کوثر ،قوامین ومهراقتصاد ,



بازدید : 300
نویسنده : کامران وزیری
 

شاهزاده فراری امارات سکوتش را شکست/تنشهای شدید امیرنشینها درباره سیاست خارجی ابوظبی

 به نقل از روزنامه آمریکایی نیویورک‌ تایمز، شاهزاده فراری اماراتی به قطر از افزایش تنش‌ها بین مقامات امارت بر سر جنگ یمن خبر می دهد.

اوایل خردادماه سال جاری بود که رسانه‌ها خبر دادند که «راشد بن حمد الشرقی»، شاهزاده ۳۱ ساله اماراتی و رئیس‌ مرکز فرهنگ و رسانه امارت الفجیره به شهر دوحه، پایتخت قطر ‌گریخته است. این شاهزاده اماراتی در گفتگو با «نیویورک‌ تایمز» برای نخستین بار درباره مناسبات قدرت در امیرنشین‌های امارات افشاگری کرده است.

به نوشته نیویورک‌ تایمز، راشد بن حمدالشرقی، دومین پسر امیر «الفجیره»،  بامداد روز ۱۶ ماه مه سرزده و بدون هماهنگی با مقامات دولت قطر وارد فرودگاه شهر دوحه شد و درخواست پناهندگی کرد. وی به مقامات قطری گفته بود که به علت  اختلاف با مقامات «ابوظبی» جانش در خطر است.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: امارات متحده عربی، فروپاشی از درون! ,



لفاظی های مداوم درنده دوره گرد
نوشته شده در 25 / 4 / 1397
بازدید : 414
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 321
نویسنده : کامران وزیری

 

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه از آزادسازی کامل شهر درعا و حومه شرقی آن از لوث گروه‌های تروریستی خبر داد.

الاخباریه سوریه: شهر درعا کاملا آزاد شد

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه وارد منطقه درعا البلد شده و پرچم سوریه را در میدان  اصلی این منطقه به اهتزاز در آوردند.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سوریه، خط مقدم جبهه مقاومت ,



بازدید : 406
نویسنده : کامران وزیری
 

ناکامی طرح نظامی عربستان در مرکز استان «المهره» یمن

  اعتراضات گسترده یمنی ها علیه حضور نظامیان سعودی در فرودگاه غیر نظامی الغیظه واقع در استان المهره این کشور باعث عقب نشینی ریاض از طرح خود برای تبدیل این فرودگاه به یک پایگاه نظامی شد.

نظامیان سعودی بر اساس یک توافق امضا شده با تحصن کنندگان یمن در فرودگاه غیرنظامی الغیظه واقع در استان المهره در شرق یمن از این فرودگاه خارج شدند.

فرمانده نظامیان سعودی در کنار نماینده تحصن کنندگان این توافق نامه را که در برگیرنده ۶ بند است امضا کردند. بر اساس مفاد این توافق نامه، نظامیان سعودی باید کنترل گذرگاه های شحن، صرفیت و بندر نشطون را به نیروهای محلی تحویل داده و محدودیت های اعمال شده بر روند صادرات و واردات کالا در این ۲ گذرگاه و بندر را لغو کنند. هم چنین فرودگاه الغیظه مانند قبل، تحت نظارت نیروهای محلی به کار خود ادامه دهد.

یک منبع تاکید کرد که عقب نشینی نظامیان سعودی از بخش غیر نظامی فرودگاه الغیظه باعث می شود که تحصن معترضان یمن طی امروز به پایان برسد.

 


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: یمن , تکرار مظلومیت شیعیان بعد از 1400 سال ,



بازدید : 450
نویسنده : کامران وزیری
 

یک کارشناس روس و یک صهیونیست پاسخ دادند؛

اذعان تحلیلگر صهیونیست به احتمال دستکاری ابرهای ایران بوسیله اسرائیل

 به نقل از اسپوتنیک، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران، اخیرا در یک سخنرانی، تل‌آویو را به دستکاری در شرایط آب و هوایی و سرقت ابرهای ایران متهم کرد. در پی انتشار این خبر، اسپوتنیک با یک کارشناس روس و یک تحلیلگر صهیونیست درباره این مسئله گفتگویی انجام داد.

ولادیمیر سمنوف، معاون موسسه فیزیک اتمسفر در آکادمی علوم روسیه، در پاسخ به احتمال انجام این کار ضمن تایید این مسئله گفت می‌توان به طور محلی در وضعیت آب و هوا دست برد و تغییراتی انجام داد.

وی تصریح کرد: «در حقیقت، برای پراکنده کردن ابرهای باران‌زا و ابرهای عادی، می‌توان از هواپیماهایی با تسلیحات مملو از مواد شیمیایی خاص استفاده کرد.»


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , حوادث , محیط زیست , ,
:: برچسب‌ها: رژیم صهیونیستی , ایران , دستبرد ابرها! ,



بازدید : 308
نویسنده : کامران وزیری

سفر سید مصطفی آقامیرسلیم به تبریز

عضو مجمع تشخیص مصلحت حساب باز کردن روی حسن نیت آمریکا را افسانه خواند و گفت: دولت پنج سال فرصت‌های خود را از دست داد و کشور را برای تحقق آرزوهای خام برجام در شرایط رکود تورمی معطل نگه داشت.

خبرگزاری مهر - گروه سیاست: بعد از تصمیم ترامپ برای خروج از برجام و بازگرداندن تحریم‌های مجدد علیه ایران و همچنین تهدید شرکت‌های بزرگ دنیا از سوی دولت آمریکا به سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در ایران، دولت دوازدهم را پس از چند سال تاخیر به این نتیجه رساند که کشور وارد یک جنگ اقتصادی شده است، جنگی که هشدار آن بارها به دولتمردان داده می‌شد اما دولتمردان آن را به حساب مخالفت و سنگ اندازی منتقدان می‌گذاشتند.

در این میان علیرغم تلقی عده‌ای مبنی بر وجود یک بحران اقتصادی، «سید مصطفی میرسلیم» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگوی مشروح با مهر استفاده از واژه بحران را برای ترسیم وضعیت اقتصادی کشور مناسب نمی‌داند. میرسلیم معتقد است: «واژه بحران حکایت از بن بست و در اختیار نداشتن راه حل می کند. به نظر من برای مشکلات موجود کشور راه حل وجود دارد ولی فرصت‌ها محدود است»

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام منشا اصلی وضع موجود را فقدان مدیران با تجربه در حوزه اجرایی دانست و تاکید کرد: «ما شعار شایسته سالاری را داده‌ایم و می‌دهیم ولی بدان عمل نمی‌کنیم و عمدۀ گرفتاری‌های کنونی ما از آن سرچشمه می‌گیرد»

میرسلیم با انتقاد از اعتماد دولت یازدهم به آمریکایی‌ها برای حل مشکلات اقتصادی گفت: «راهبرد اصلی دولت یازدهم و سپس دولت دوازدهم این بود که با مذاکره با آمریکا به تفاهم نائل شوند تا آمریکا دست از شرارت خود بردارد، درحالی که روند خباثت‌های آمریکا و هم پیمانانش بویژه بعد از پیروزی انقلاب نشان داد که حساب باز کردن روی حسن نیت آمریکا افسانه و خوابی بیش نیست»

وی شرایط ایجاد شده در اقتصاد را ناشی از بی‌عملی دولت روحانی دانست و گفت: «پنج سال فرصت‌های طلایی اخیر خود را از دست دادیم و کشور را برای تحقق آرزوهای خام برجام، در شرایط رکود تورمی معطل نگهداشتیم»

مشروح این مصاحبه به شرح زیر است:

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: دولت تدبیر وامید، سیاستهای ارزی غلط ! ,



بازدید : 323
نویسنده : کامران وزیری
امیر سرتیپ صباحی فرد از منطقه پدافند هوایی جنوب بازدید کرد

 امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در سفر به استان بوشهر امروز سه شنبه 12 تیرماه از گروه پدافند هوایی خارک و یگان‌های عملیاتی این گروه پدافند هوایی بازدید و میزان آمادگی آنان را مورد ارزیابی قرار داد.

صباحی فرد در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: منطقه پدافند هوایی جنوب یکی از حساس ترین مناطق پدافند هوایی کشور است؛ چرا که حراست از آسمان مقدس خلیج همیشه فارس را بر عهده دارد و جزیره خارک هم یکی از جزایر راهبردی است که بخش عمده صادرات نفت کشور از این جزیره انجام می شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) افزود: در دوران دفاع مقدس هم کارکنان پدافند هوایی با فداکاری مثال زدنی خود از آسمان خلیج فارس و امنیت جزیره خارک حراست کردند و اجازه ندادند امنیت تردد کشتی ها از جزیره خارک و صادرات کشور مختل شود و امروز هم کارکنان پدافند با تمام توان ادامه دهنده راه پیشکسوتان خود هستند.

صباحی فرد در سفر خود به بوشهر با حضور در منزل خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس از مقام شامخ این شهدا تجلیل به عمل آورد.


:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران , پدافند هوایی , امیر صباحی فرد ,



بازدید : 423
نویسنده : کامران وزیری

 

نتیجه تصویری برای نصرالله

  به نقل از  شبکه تلویزیونی المسیره، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با درود فرستادن به ارتش و کمیته های مردمی یمن خطاب به عبدالملک بدرالدین، دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: ای کاش من همراه شما و زیر پرچم شما می جنگیدم.

 

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی دیروز خود گفت: «من و همه برادرانم و همه رزمندگان در جهان و همه کسانی که از معادلات نظامی مطلع هستند و تجارب نظامی دارند باید برای تجلیل از آن رزمندگان و آن اهل مقاومت و آن دلاورمردان و برای تجلیل از فرماندهان خردمند و شجاع و ثابت قدم و استوار، سر تعظیم فرود آوریم. این یک حقیقت است و تعارف نیست و برای بالا بردن روحیه نیست بلکه بر عکس من به این رزمندگان می گویم من شرمنده‌ام که در میان شما و همراه شما نیستم. بینی و بین الله زمانیکه این تصاویر و این دلاوری ها و ایستادگی های اسطوره ای را می بینم می گویم ای کاش با شما بودم. من می دانم همه برادرانم نیز همین را می گویند و هر فرد شریفی روی کره زمین همین را می گوید ای کاش با شما بودیم ای کاش می توانستیم با شما باشیم ای کاش می توانستیم یکی از رزمندگان شما بوده و زیر پرچم رهبر عزیز و شجاع باشیم.»


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: یمن , تکرار مظلومیت شیعیان بعد از 1400 سال ,