<سیل صلوات.....
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سیل صلوات.....
نوشته شده در 30 / 3 / 1395
بازدید : 313
نویسنده : کامران وزیری
افسران - سیل صلوات راه بیاندازید .
 علامه طباطبایی
هرگاه میان مشکلات قرار گرفتید، 
سیل صلوات راه بیاندازید .
زیرا آن سیل حتما مشکلات را با خود میبرد 
....

:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: معجزه صلوات برپیامبر رحمت ,



غرب ازنگاه اقبال لاهوری
نوشته شده در 30 / 3 / 1395
بازدید : 1233
نویسنده : کامران وزیری

افسران - غرب از نگاه اقبال لاهوری:

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: اقبال لاهوری،توصیف غرب ,



بازدید : 838
نویسنده : کامران وزیری

امارات
گذر ایام، بطلان و بیهودگی ماندن در ائتلاف تحت رهبری سعودی ها در یمن را بیش از قبل برای کشورهای شرکت کننده در آن آشکار کرده است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل-فرزاد فرهادی: هنگامی که عربستان در ۲۵ مارس ۲۰۱۵ برابر ششم فروردین ماه ۱۳۹۴ شمسی ائتلافی تشکیل داد و به اصطلاح توفان قاطعیت به راه انداخت گمان می کرد که ظرف مدت کوتاهی به دروازه های صنعا خواهد رسید  هرگز تصور نمی کرد به روزگاری گرفتار شود که به هر دری بزند تا بتواند از مخمصه ای که بازیگر اصلی آن بن سلمان بود رهایی یابد.

نشانه شکست این حمله از زمانی که نام عملیات به بازگشت امید برگردانیده شد آشکار شد. اهدافی که برای این جنگ در نظر گرفته شده بود هیچکدام محقق نشد نه از به زانو درآمدن انصارالله و همپیمانان آن خبری بود نه از خیال نیروهای یمنی برای تحویل دادن صنعا به طرفداران عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی مقیم ریاض.

عربستان پس از همراه کردن برخی کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی مانند سودان و سومالی و برخی دیگر به دنبال توسعه ائتلاف بین المللی بود اما در عمل تنها دستاورد این ائتلاف به خاک و خون کشیدن کودکان یمن، نابودی آثار باستانی و زیر ساختهای یمن بود.

سعودی ها از  چندی قبلی در موضوع یمن درس عبرت نگرفتند و وارد کارزاری شدند که نتیجه ای برای آنها نداشته است. آنها فقط موفق شدند که مردم یمن را گرسنه نگه دارند و همه حریم هوایی و زمینی و دریایی را ببندند.

دیگر نه از احمد عسیری خبری هست نه عبد ربه منصور هادی توانسته است در صنعا حکومت کند. اوضاع یمن به گونه ای است که خود رئیس جمهوری مقیم ریاض نیز دیگر حمایت سابق عربستان را هم با خود ندارد.

نیروهای مورد حمایت عربستان هر از گاهی تحرکاتی در برخی جبهه ها انجام می دهند اما با واکنش انصارالله و ارتش یمن کاری از پیش نمی برند.


:: موضوعات مرتبط: امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: یمن،باتلاق عربستان،اختلاف در انتلاف! ,



فلوجه در آستانه آزادی کامل
نوشته شده در 28 / 3 / 1395
بازدید : 1252
نویسنده : کامران وزیری

نیروهای عراقی امروز (جمعه) کنترل مرکز شهر فلوجه را در دست گرفته و پرچم عراق را بر فراز ساختمان‌های دولتی این شهر برافراشتند. فرمانده عملیات فلوجه نیز اعلام کرد که عملیات آزادسازی کامل شهر ظرف دو تا سه روز آینده به پایان می‌رسد.

نیروهای عراقی در فلوجه

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، نیروهای عراقی امروز (جمعه) پس از درگیری‌های شدید با داعش ساختمان فرمانداری فلوجه را آزاد کردند و پرچم عراق را بر فراز آن برافراشتند. این نیروها همچنین وارد منطقه "العرسان" شده و امنیت را در کرانه غربی رود فرات برقرار کردند.

فرمانده عملیات فلوجه نیز اعلام کرد که مجتمع دولتی و بیمارستان مرکز این شهر به طور کامل آزاد شده است.

رائد جودت، رئیس پلیس فدرال عراق اعلام کرد: نیروهای پلیس محله‌های الاندلس، السرای و المقبره در مرکز شهر فلوجه را آزاد و با سرعت زیادی به سمت اهداف خود پیش می‌روند.

همچنین در حالی که فرماندهی عملیات بغداد از بازگشایی مسیر سریع منتهی به شهر فلوجه خبر داد، محمد سالم الغبان، وزیر کشور عراق نیز برای فرماندهی عملیات آزادسازی کامل شهر فلوجه وارد این شهر شد.

عبدالوهاب الساعدی، فرمانده عملیات فلوجه اعلام کرد که هنوز تعداد اندکی از غیرنظامیان همچنان در داخل شهر هستند.

وی گفت که در حال حاضر تروریست‌های داعش در شمال این شهر متمرکز شده‌اند. این عملیات احتمالا ظرف دو تا سه روز به پایان می‌رسد.

همچنین به گفته منابع عراقی تنها پنج محله تا آزادسازی کامل شهر باقی مانده است.

پیش از این یک مسئول نظامی عراقی اعلام کرده بود که نیروهای ارتش با کمک دیگر نیروها از چهار محور به سمت مرکز شهر پیشروی کرده و به ساختمان فرمانداری فلوجه نزدیک شده‌اند.

به گفته این مسئول نیروهای عراقی به خیابان بغداد رسیده و کنترل این خیابان استراتژیک را در دست گرفته‌اند. این خیابان تنها 70 متر با ساختمان شهرداری فاصله دارد.

این مسئول عراقی گفت: داعش به طور کامل از هم فروپاشیده و گذرگاه اصلی امدادرسانی این گروه به طور کامل بسته شده است.

نیروهای عراقی همچنین سه تانکر بمب‌گذاری شده را منهدم و بیش از 55 بمب را خنثی کردند.

نیروهای ارتش عراق مسیر بین محله الصناعی و نزال در شهر فلوجه را بستند و کنترل ورودی اصلی این شهر را در دست گرفته‌اند. آن‌ها همچنین امروز (جمعه) کنترل محله نزال در مرکز این شهر را در دست گرفتند.

خالد العبیدی، وزیر دفاع عراق نیز از برخی محورهای جبهه جنگ علیه فلوجه بازدید و پیروزی نیروهای عراقی در این شهر را ستود.

وی گفت: زمام امور جنگ علیه داعش چه در فلوجه و چه در دیگر مناطق در دست نیروهای عراقی است. داعش به طور کامل شکست خورده و کنترل کامل شهر نهایی شده است.

نیروهای ارتش عراق از 23 مه گذشته حملاتی را با حمایت جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش برای بازپس‌گیری شهر فلوجه آغاز کردند؛ شهری که یکی از مقرهای اصلی داعش در عراق و دومین شهر بزرگ استان الانبار است.

نیروهای عراقی تلاش می‌کنند تا پس از آزادسازی شهر فلوجه به سمت شمال رفته و حمله گسترده‌ای را با هدف بیرون راندن داعش از شهر موصل، مرکز استان نینوا و مقر اصلی داعش در عراق آغاز کنند.

به گفته رائد جودت عملیات موفقیت آمیز برای خارج کردن غیرنظامیان از شهر در فروپاشی تروریست‌های داعش در مرکز این شهر نقش داشته است.

وجود تعداد زیادی از غیرنظامیان در شهر فلوجه که داعش از آن‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کرد مانع پیشروی نیروهای عراقی در چند روز اخیر شده بود اما با ایجاد گذرگاه‌های امن برای خارج کردن غیرنظامیان این مشکل برطرف شد.

به دنبال پیشروی نیروهای عراقی تروریست‌های داعش از مرکز شهر به سمت مناطق دیگر فرار کردند.


:: موضوعات مرتبط: امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: عراق , نبرد باتروریسم , نابودی داعش ,



بازدید : 296
نویسنده : کامران وزیری



اشداء علی الکفار...
نوشته شده در 28 / 3 / 1395
بازدید : 302
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 876
نویسنده : کامران وزیری
به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انتشار فیش‌های حقوقی چندین میلیونی برخی مدیران در فضای مجازی، تعدادی از هموطنان از سراسر کشور تصاویری از فیش‌های حقوقی خودشان را برای ما ارسال کرده‌اند که در ادامه می‌بینید. شایان ذکر است اکثر این فیش‌های حقوقی متعلق به شاغلینی است که دارای سوابق کاری زیاد و سمت‌های بالایی هستند.


 موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر

موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر
موج ارسال فیش‌های حقوقی از سوی مردم + تصاویر

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: تبعیض درجامعه اسلامی , تفاوت طبقاتی! ,



بازدید : 350
نویسنده : کامران وزیری

 

 به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران،کارشناسان به تازگی دریافتند که مصرف چای قاصدک می تواند حتی قوی تر از داروهای شیمی درمانی سرطان را مهار کند. 

چای قاصدک می تواند در عرض کمتر از 48 ساعت سلول های سرطانی را  نابود کند و در عین حال به محافظت از سلول های سالم بدن بپردازد.
 
این یافته ها نتایج تحقیق دانشمندان دانشگاه ویندزور کشور کانادا بر روی بیماران مبتلا به انواع سرطان و مشاهده رابطه مستقیم مصرف چای گل قاصدک با نابودی تومورهای سرطانی در آنها در عرض کمتر از چند روزبوده است.
 بر این اساس محققان نوشیدن چای گل قاصدک که از ریشه، گل و ساقه  آن بدست آمده باشد خواص دیگری نیز دارد از جمله بهبودسیستم گوارش ، افزایش میزان باکتری های مفید در معده و روده ، بهبود عملکرد کبد و کلیه ها ، رفع عفونت های میکروبی بدن، مقابله با بیماری آلزایمر،  جلوگیری از آسیب به شبکیه چشم در اثر افزایش سن، بهبود سیستم ایمنی بدن و مقابله با پیری زودرس سلول های بدن، تنظیم قند خون و در نهایت جلوگیری از بروز آکنه های پوستی موثر است.
 
البته برای نوشیدن این چای فرد باید با پزشک متخصص مشاوره انجام دهد تا با داروهای شیمیایی تداخل ایجاد نکند

:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , علمی وفن آوری , ,
:: برچسب‌ها: علمی،یافته های جدیدپزشکی،قاصدک ,



بازدید : 875
نویسنده : کامران وزیری

نقشه یمن و عربستانرسانه آسیا تایمز با ریشه یابی حملات ائتلاف سعودی به یمن و درگیری های سال های گذشته سوریه ماهیت این درگیری ها را تلاش مشترک ترکیه، عربستان و قطر برای کنترل مسیرهای انرژی کلیدی منطقه عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آسیا تایمز در مطلبی با اشاره به جنگ یمن و تاثیرات آن بر رژیم سعودی آورده است: ادامه جنگ در یمن از سوی عربستان سعودی که موجب ریخته شدن خون های زیادی و صرف منابع مالی زیادی شده است تصدیق حاشیه ای اصطلاح «استراتژی پنهان» است. حقایق این سیاست های عربستان را باید در پشت آبهای گل آلود سیاست های خاورمیانه ای این کشور دید.

«جوک بورینگا» مشاور وزارت خارجه هلند در امور یمن در ژوئن سال ۲۰۱۵ با انتشار مقاله ای به تشریح منافع عربستان در ایجاد یک خط لوله نفت از طریق خاک یمن پرداخت که بیانگر اهمیت ژئوپلتیک انرژی برای عربستان در ورای بمباران های یمن توسط این کشور می پردازد.


:: موضوعات مرتبط: امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سوریه،یمن،جنگ نفت!، تحریف یا واقعیت! ,



سید شهدای اهل قلم
نوشته شده در 23 / 3 / 1395
بازدید : 879
نویسنده : کامران وزیری