<خاتمی می‌خواهد با یک «قاشق ماست» یک «دریا دوغ» بسازد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1062
نویسنده : کامران وزیری

 

شاکری رئیس بسیج اساتید دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات سید محمد خاتمی مبنی بر سازماندهی شده بودن تجمع معترضین در مراسم استقبال از روحانی در بازگشت از نیویورک، گفت: به نظر می‌رسد برخی از افراد من‌جمله خاتمی می‌خواهند با یک قاشق ماست، یک دریا دوغ بسازند زیرا درچند روز اخیر شاهد بزرگ نمایی یک تجمع اعتراض آمیز ساده از سوی این افراد بوده‌ایم.

 
وی با بیان اینکه هیچ فردی با روش‌های غیر معمول اعتراضی موافق نیست، خاطرنشان کرد: تجمع اعتراض آمیز در فرودگاه مهرآباد غیر منطقی نبود و تنها عده‌ای از اقشار جوان جامعه به روند مذاکرات صورت گرفته بین ایران و آمریکا در نیویورک معترض بودند.
 
رئیس بسیج اساتید دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه اینگونه اظهار نظرها خیرخواهانه نیست، خطاب به دولتمردان متذکر شد: دولت باید آگاه باشد تا فریب اظهارنظرهای واهی را نخورد و بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری به مسیر خود ادامه دهد.
 
شاکری با اشاره به اینکه خاتمی مدعی شده است اگر با چنین اعتراض‌هایی برخورد نشود، نهایتا به «ترور» منجر خواهد شد، افزود: اینگونه گفتمان باعث اقداماتی می‌شود که پیش زمینه‌اش را همان فرد گوینده فراهم می‌کند.
 
وی برخورد با سخنان بی اساس و بی سند را ضروری ارزیابی کرد و اظهار داشت: با هر گفتگوی بی سندی که یک اتفاق کوچک را به مسائلی سخت و پیچیده تبدیل می‌کند، باید به صورت جدی برخورد شود.
 
رئیس بسیج اساتید دانشگاه امیرکبیر در پایان طرح واژه «ترور» از سوی خاتمی که یکی از مدعیان شعار «زنده باد مخالف من» است را عجیب دانست و گفت: چگونه افرادی که شعار «زنده باد مخالف من» را سر می‌دهند، امروز مخالفینشان را به گروه‌های تروریستی و برانداز منتسب کرده و اجازه اظهار نظر به آنها را نمی‌دهد.


دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68

:: برچسب‌ها: خاتمی- اعتراض- سرکوب- تجمع ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: