<سپاه در برابر واگذاری انقلاب به نااهلان سکوت نمی‌کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 926
نویسنده : کامران وزیری

وی تاکید کرد: حد و مرز این استقلال بسیار باریک است و باید درباره آن بسیار دقت کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در معاملات بین المللی باید توجه بسیار شود تا استقلال ما زیر سوال نرود و در این زمینه در مسئله FATF این سوال مطرح است که پذیرش این معاهده استقلال ما را در بر می گیرد یا خیر؟

سردار باقری همچنین تقوای سیاسی را بسیار مهم دانست و افزود: برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی تقوای سیاسی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی هفت اقدام را برای رسیدن به جهاد کبیر ضروری دانست و گفت: نخستین کار دشمن شناسی است و در این راه نباید تردید داشته باشیم و اختلاف نظر به خود راه دهیم دشمن ما استکبار جهانی به رهبری آمریکا، انگلیس خبیث و اذناب آنها به رهبری عربستان است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: دشمن ممکن است در میز مذاکره دست دوستی به سوی ما دراز کند اما دشمنی دشمنان ادامه پیدا خواهد کرد. در این راه و برای مقابله با دشمنان اشراف اطلاعاتی، پیگیری اقدامات و سیاست های دشمنان ضروری است.

وی افزود: دشمن ممکن است افرادی را در قالب دوست برای نفوذ اعزام کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دومین اقدام لازم در جهاد کبیر را حرکت با اخلاص و نیت صحیح دانست و ادامه داد: ما صرفاً در مسیر امام و رهبری باید حرکت کنیم و در این مسیر با تربیت نیروهای انقلابی گرفتار بازی احزاب نشویم.

باقری سومین اقدام ضروری در راستای جهاد کبیر را پایبندی به اهداف انقلاب دانست و افزود: سپاه از جمله نهادهایی است که علاقمندی سازمانی و نهادی خود را به منافع ملی ترجیح نمی‌دهد.

وی گفت: سپاه در برابر واگذاری انقلاب به نامحرمان و نااهلان سکوت نمی‌کند، سپاه دچار سکون و سکوت نخواهد شد و این آسیب نباید به این سازمان وارد شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  چهارمین اقدام ضروری در اجرای جهاد کبیر را تردید نکردن در مقابل دشمن دانست و افزود: سپاه در مقابل دشمن تردید نمی کند و بیشترین نقش را در بازدارندگی، امنیت و سالم ماندن فرهنگ داشته و بیشترین نقش را در این مسئولیت پذیرفته است.

باقری گفت: سپاه به دشمن اعتماد نمی‌کند و تجربه برجام نشان داد که حتی در یک مورد خاص هم که با دشمن مذاکره کردیم آمریکایی‌ها حقوق ما را محترم ندانستند و نشان دادند که قابل اعتماد نیستند.

وی تاکید کرد: سپاه مذاکره با دشمن را نمی پذیرد؛ تلقی دشمن به خصوص آمریکا از مذاکره کوتاه آمدن طرف مقابل و تحمیل خواسته‌های آنهاست این نوع مذاکره قابل تأمل نیست و سپاه آن را نمی‌پذیرد، سپاه هوشیار است و فریب نمی‌خورد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پنجمین اقدام برای رسیدن به جهاد کبیر را تلاش سپاه برای ارتقاء داخلی دانست و افزود: در عرصه های مختلفی از جمله اقتصاد مقاومتی سپاه پیشتاز است و با اینکه این نیرو بودجه ای خاص برای محورمیت زدایی ندارد اما در این راستا پیشقدم است.

باقری گفت: سپاه اکنون برای استحکام امنیت ملی در جبهه نخست قرار دارد و بر همین اساس نیز هم اکنون تعداد قابل توجهی از هموطنان اهل سنت در نیروی سپاه مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: تلاش برای قدرت افزایی و استحکام درونی سپاه ششمین نیاز این نیرو در جهاد کبیر است که نیازمند قدرتمند شدن هر روز است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در چارچوب افزایش توان موشکی و توان بسیج  اقدامات بزرگی در سال های اخیر صورت گرفته اما هنوز نیازمند حرکت جدی در این زمینه هستیم.

باقری افزود: سپاه ما انسان محور است و تجهیزات و پول در آن محوریت ندارد باید برای نیرو در سپاه بیشترین دقت را صورت داد و در چارچوب آمادگی و ارتقاء آن مراقبت ویژه‌ای کرد.

وی تاکید کرد: تلاش برای عمق بخشی خارجی به انقلاب اسلامی محور هفتم اجرای جهاد کبیر است که سپاه در چارچوب آن باید حفظ و ارتقاء محور مقاومت و حمایت از ملت های مظلوم  را همچنان در دستور خود قرار دهد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: البته سپاه در سال های فعالیت خود به بهترین شکل به این اقدامات هفت گانه توجه داشته اما تاکیدات صورت گرفته برای حرکت بهتر این نیرو صورت می‌گیرد.


دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68

:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , نظامی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: سپاه پاسداران، مدافع حریم انقلاب، سردار باقری ,



مطالب مرتبط با این پست
.
ده نمکی: رهبری پرسیدند پول کتاب‌ها را از کجا می‌آورید گفتم: کلاهبرداری!
ویژگی‌های سامانه جهت‌یاب شنود DDF
صالحی خبر داد: دستگیری 4 خرابکار در یکی از تاسیسات هسته‌ای
برگی از خاطرات حماسه
پسرانی که ما را یاد پدرانشان می اندازند/عکس
علما چگونه ازدواج می‌کردند/ ماجرای جالب ۴ ازدواج تاریخی
حر عاملی حزب الله کیست؟ + عکس
«لشکر خوبان» روایت خوب و نگارش بسیار ممتازى دارد
جزئیات طرح ناو آموزشی خلیج فارس
آمادگي ايران براي ساماندهي و تجهيز نيروي دريايي ناميبيا
عجایب سوره توحید
امنیت پایدار دریاها مدیون نیروی دریایی ارتش ایران است
ادای احترام نظامی روحانی + عکس
تقدیر سرلشگر فیروزآبادی از رئیس سازمان صداوسیما
پیچیده ترین عملیات هوایی دنیا
دلالان تحريم چه كساني هستند؟
تاکید آملی‌لاریجانی بر برخورد با مظاهر بدحجابی به صورت ریشه‌ای
به جرم نماز خواندن در آمریکا از نیروی هوایی اخراج شد
عکس / یک صرافی در کابل
بزرگان طبرستان (مازندران)
مقابله ناوگروه ارتش با دزدان دریایی در ربایش و انهدام کشتی تجاری ایرانی
فرمانده نیروی دریایی ارتش نامیبیا از ناوشکن جماران بازدید کرد
حدیث عشق مادر...
پاسخ نویسنده ایرانی به اظهارات ماهاتیر محمد: من یک شیعه هستم
کسري1000 ميلياردتوماني يارانه‌ نقدی مهرماه/ امکان قطع یارانه‌ها وجود دارد



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: